З 27 липня по 5 серпня 2021 року триватиме реєстрації на спеціально організовану сесію ЄВІ для вступу до магістратури
11 вересня 2021 року відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ, що проводиться за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб для вступників, які:
- зареєструвалися для участі в єдиному вступному іспиті, але бажають повторно скласти ЄВІ;
- не зареєструвалися для участі в основній сесії ЄВІ.
Цьогоріч вартість участі в тестуванні складає 540 грн, до початку реєстрації учасникам варто ознайомитися із нормативним документом, що регламентує особливості надання платної послуги із проведення спеціально організованої сесії ЄВІ. Пункти тестування для проведення спеціально організованої сесії ЄВІ створюватимуться в усіх обласних центрах (окрім м. Донецьк і м. Луганськ), а також у м. Сєвєродонецьк і м. Слов’янськ.
Офіційне оголошення результатів третьої сесії ЄВІ здійснюється шляхом їх розміщення на інформаційних сторінках вступників «Кабінет учасника ЄФВВ/ЄВІ» не пізніше 10 календарних днів із дня проведення іспиту.
Для успішної реєстрації дійте за алгоритмом.

Крок 1. Сформуйте комплект реєстраційних документів:
- заповнена заява-анкета з інформацією, необхідною для оформлення екзаменаційного листка;
- документ, що посвідчує особу;
- облікова картка платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються отримувати реєстраційний номер облікової картки платника податків);
- фотокартка для документів (кольорова або чорно-біла) розміром 3х4 см із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника;
*Для осіб, які завершили навчання в минулих роках) потрібно надіслати документ про здобутий ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень) (диплом з додатком);
*Для військових або осіб, які здобували освіту за державним замовленням у закладах із специфічними умовами навчання потрібно надіслати довідку щодо завершення навчання та отримання диплома у 2021 році;
*Медичний висновок за формою первинної облікової документації 086-3/о (тільки у разі потреби створення особливих умов для складання ЄВІ/ЄВФФ).
Крок 2. Надішліть на електронну адресу priymalna.komisiya@academysps.com приймальної комісії скановані копії або фотокопії реєстраційних документів
Увага! У темі листа обов’язково зазначте прізвище, ім’я, по батькові, а в тексті листа – прізвище, ім’я, по батькові та номер облікової картки платника податків (за наявності).
Перш ніж надіслати лист, обов’язково перевірте правильність даних, які зазначили в заяві-анкеті.
Крок 3. Отримайте скановану копію екзаменаційного листка
Представник приймальної комісії перевірить наявність необхідних для реєстрації документів та правильність їх оформлення.
У разі успішної реєстрації вам буде надіслано скановану копію екзаменаційного листка на електронну адресу, зазначену в заяві-анкеті.
Вступник вважатиметься зареєстрованим після отримання екзаменаційного листа та сплати коштів на рахунок Українського центру для оплати послуг із проведення Українським центром та його регіональними підрозділами вступних випробувань. Кошти зараховуються на рахунок Українського центру оцінювання якості освіти упродовж трьох робочих днів.
Оригінал екзаменаційного листка зберігатиметься в приймальній комісії. Якщо в екзаменаційному листку ви виявите помилки, зверніться до приймальної комісії.
Оформлений екзаменаційний листок можна отримати особисто, звернувшись до приймальної комісії, або поштовим зв’язком, якщо ви зазначили про таку необхідність у заяві-анкеті.
Для кожного учасника, який отримав екзаменаційний листок, на вебсайті Українського центру створюють інформаційну сторінку «Кабінет вступника», доступ до якої здійснюється за номером екзаменаційного листка та РIN-кодом, зазначеним у ньому.
Останні коментарі