Сектор дистанційного навчання



Основні функції сектору дистанційного навчання навчального відділу це:

  • забезпечення якісного функціонування дистанційного навчання;
  • розвиток технічних і програмних засобів підтримки освітнього процесу;
  • забезпечення технічного, технологічного і інформаційного супроводу освітнього процесу в Академії із застосуванням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій;
  • розширення можливостей доступу різних категорій здобувачів вищої освіти до якісного навчання за відповідними програмами;
  • задоволення потреб співробітників і науково-педагогічних працівників у підвищенні рівня підготовки в області використання сучасних технічних засобів підтримки дистанційного навчання і методики викладання дистанційних курсів;
  • сприяння впровадженню елементів дистанційного навчання в різні форми освітнього процесу в Академії.
  • консультування науково-педагогічних та наукових працівників Академії щодо розроблення електронних навчальних курсів;
  • забезпечення контролю якості дистанційної освіти, тощо.

Сектор дистанційного навчання у своїй діяльності:

  • забезпечує реалізацію освітнього процесу за дистанційною та іншими формами навчання;
  • впроваджує нові інформаційні і навчальні елементи у систему MOODLE;
  • готує і підтримує функціонування баз даних інформаційно-освітніх ресурсів, необхідних для формування і розвитку системи дистанційного навчання Академії;
  • забезпечує вдосконалення програмно-технічного забезпечення дистанційного навчання;
  • здійснює адміністрування навчального процесу із використанням технологій дистанційного навчання;
  • консультує авторів дистанційних курсів;
  • здійснює контроль за наповненням MOODLE інформаційними і навчальними елементами;
  • формує пропозиції по вдосконаленню програмно-технічного забезпечення дистанційного навчання;
  • забезпечує розвиток співробітництва зі стейкхолдерами в області дистанційного навчання;
  • здійснює взаємодію і обмін досвідом у сфері дистанційного навчання з іншими освітніми установами;
  • забезпечує технічну підтримку процесу дистанційного навчання в Академії.