Мітап «Місце Академії в моєму житті»

Яке місце посідає навчальний заклад у житті юних магістрів? Яка Академія студентськими очима? Що вони уявляють, коли говорять про свою альма-матер?

На ці запитання шукали відповіді під час мітапу «Місце Академії в моєму житті» здобувачі другого рівня вищої освіти спеціальності 262 «Правоохоронна діяльність».

Зустріч ініційовано начальником кафедри економіки та соціальних дисциплін Академії Державної пенітенціарної служби доктором економічних наук, професором Оксаною Гончаренко та професором кафедри економіки та соціальних дисциплін доктором філософських наук, професором Наталією Доній у рамках заходів до 45-річчя Академії Державної пенітенціарної служби.

Мітап – популярна форма проведення неформальних зустрічей, що, як правило, організовується «на короткій нозі», без офіціозу. Історія першого мітапу пов’язана з трагічними подіями в житті США та усього світу – серією скоординованих терористичних атак ісламістської організації «Аль-Каїда», яка була здійснена 11 вересня 2001 року на території США за допомогою захоплених пасажирських літаків. Перший мітап було проведено для підтримки рідних і близьких загиблих у катастрофі, що сталася в Нью-Йорку. Скотт Хайфферман, організатор акції, надав людям з усього світу можливість висловити своє співчуття народу США. Для цього американський бізнесмен та інтернет-підприємець придумав спеціальну мережу – Meetup.

На сьогодні мітапи часто присвячені резонансній події навколо якогось бренду, ідеї, теми. Мета неформальних зустрічей – живе, цікаве й корисне спілкування, обмін ідеями та пошук розв’язання проблем. Їх особливість – комфортна для всіх, ненав’язлива атмосфера спілкування. Важливу роль відіграє добре продумана ергономіка простору, що надає можливість свободи пересування та доступність спілкування з іншими учасниками. Головне – це не спікери чи організатори, а тема для обговорення.

Тож обрана тема мітапу дозволила магістрам-учасникам визначитись з тим, яке місце посідає обраний навчальний заклад в їхньому житті. Вони цікаво презентували своє бачення та висловлювали власну позицію. Таке спілкування дозволяє майбутнім правоохоронцям розвинути навички критичного мислення, аргументації та прийняття рішення.

Кафедра економіки та соціальних дисциплін