Формування нової моделі освітніх закладів

Представники Академії взяли участь засіданні круглого столу на тему: «Формування нової моделі освітніх закладів».

В перший день листопада у приміщенні прес-центру «Чиста політика» відбувся круглий стіл на тему: «Формування нової моделі освітніх закладів». Представниками від Академії були голова курсантського самоврядування Андрій Афанасенко, старший інспектор сектору виховної та психологічної роботи Свириденко Наталія та викладач кафедри фізичної підготовки Могильний Федір. У заході взяли участь: Микола Конопацький начальник управлiння освiти i науки Чернiгiвськоi обласної державноi адмiнiстрацii, Анатолiй Тимошенко кандидат історичних наук, доцент кафедри педагогіки та методики викладання історії Інституту історії, етнології та правознавства імені О.М. Лазаревського Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. проректор з науково-педагогічної та виховної роботи, Регiна Гусак депутат Чернігівської міської ради, голова правлiння громадської організації «Жменя», Сергiй Лебедко директор Рiпкинськоi загальноосвітньої школи №2, Наталія Кучерява вчителька Ріпкинської загальноосвітньої школи №2 присутні були й представник академії пенітенціарної служби України. Ця подія присвячена обговоренню питання розвитку освіти всіх рівнів на території Чернігівської області.

Виступаючі обговорювали доцільність оптимізації середньої освіти методом закриття малокомплектних шкіл та підвіз дітей на автобусах в один навчальний заклад у окрузі. Спікери запевняли, що процес який відбувається потрібен задля покращення освітнього рівня учнів та якості надання їм знань вчителями. На засіданні була представлена презентація із статистичними даними розвитку середніх загальноосвітніх шкіл області, кількість учнів та які субвенції потребує освіта регіону. Рух до оптимізації загальноосвітніх закладів освіти призведе до підвищення рівня знань абітурієнтів при здачі ЗНО та вступу до ВУЗів. Учасники дійшли висновку, що цей процес підвищить «здорову» конкуренцію й водночас зросте рівень якості знань у дітей, а також дасть стимул педагогічному колективу плідно виконувати свою роботу. То ж підсумовуючи можна дійсно сказати, що наша освіта потребує реформи задля забезпечення гарного освітнього рівня підростаючого покоління в Україні.

Сектор виховної та психологічної роботи