В умовах висококонкурентного суспільства важливою професійною компетенцією для фахівців, які здобувають вищу освіту, є вміння створення бренду, формування позитивного іміджу та «завоювання» споживача. Брендинг перетворює невідому торгову марку у визнаний бренд, завойовуючи популярність і визнання.
Для кращого розуміння поняття «брендинг» курсанти 3 курсу спеціальності 051 «Економіка» факультету пробації Академії ДПтС ознайомились з процесом формування образу продукту, комплексом інформації про організацію, набором характеристик і асоціацій, який визначає вибір споживача товарів чи послуг туристичної агенції «Пакуй валізи», агенції нерухомості «Бродвей», майстерні здоров’я і краси та рекламної агенції «PEOPLE».
Учасникам зустрічі було надано інформацію щодо сутності та структури бренду, стратегії його розвитку, завдань і алгоритму. Окремо акцентовано увагу на помилках, що заважають успішності бренду та наведено приклад перспективного бренду, який дозволяє з легкістю здійснювати будь-яку рекламну кампанію.
Кафедра економіки та соціальних дисциплін